Monday, April 16, 2007

Persatuan Budi Suci Sejati Kuala Lumpur

Assalamualaikum...

dengan adanya laman blog persatuan budi suci sejati ini.. kita boleh rujuk sedikit-sebanyak tentang pelajaran ilmu mempertahankan diri BSS ini.BSS ini sekarang telah berkembang luas ke seluruh pelusuk negeri.. termasuk sabah sarawak... pembawa BSS ini berasal dari Johor iaitu HJ.HASHIM (arwah bapak) yang telah membawa masuk ke negara Malaysia... dari Indonesia... dan saya merasa bangga kerana dapat belajar ilmu seperti ini di dunia ini... kita cuba mencari rakan-rakan yang telah mengisi BSS ini... sesiapa yang telah menjadi ahli.. sila comment ape yang anda rasa.. apa yang telah berlaku kejadian aneh/pelik apa dugaan yang berlaku setelah anda barada dalam PBSS ini... sila beri pendapat/pandangan/pengajaran di blog ini...

sekian terima kasih... (MAJ)

5 comments:

wandi said...

saya dari pbss mahu amalan bss seperti lam2,lam3,amalan suara dan sebagainya..kalau boleh kirim ke alamat saya kampung baru sundar 98800 lawas sarawak..guna pejabat pos.. daripada iswandi bin timbang

Anonymous said...

ass kum,,,persatuan silat budi suci di mana2 di malay maupun di indo,tpi byak yg di ubah nama..dan bayk yg dia ckp dia guru,,,,,,,tpi konsep nya sama n jurus2 nya pun sama dri asas jurus 1-10,,saya pun bpk saya guru besar persatuan silat budi suci cakrabuana..dri indonesia cirebon.ok mudah2 seni silat budi suci berkembang ke seluruh dunia......wasalam,,

norman shah & ku izham said...

salam..saya dari perak dan saya juga alhi seperti kamu cuma guru saya tak sama guru awak..boleh saya tahu berapa jurusan yg pbss ada dan apa lagi yg ada selain bss..saya cuma nk tahu bukan apa kita juga saudara..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
SUE said...

cari guru bah bkn boleh main pos2 aja