Monday, April 16, 2007

(JURUSAN) TUJAN SATU PERUT


Nafas Tajamku Aku Sematkan! Jurusan Ku Diikuti Setiap ku Bernafas

1 comment:

Chauvinist1959 said...

Maafkan saya kerana ingin bertanya, perluke ditunjukkan gambar jurus didalam blog ini?.

Terima Kasih,

Daripada Pengamal BSS sejak 1975 hingga sekarang.

Disedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Bapak Hj. Hasyim Bin Hj. Syarif yang kami panggil 'BAPAK' dan Allahyarhamah Ibu Hajjah Siti Rawiyah binti Haji Samen yang kami panggil 'IBU', kedua-dua suami isteri yang banyak membekalkan ilmu kepada saya.

Terima kasih juga kepada Brother Masri 'Handsome Man' anak lelaki sulong kepada keluarga Haji Hasyim yang gemar menunggang motor besar pusing satu kampung ketika itu, kerana tunjuk ajar brother, brother Masri juga merupakan kawan baik kepada Allahyarham abang saya dan disedekahkan Al-Fatihah kepada sahabat saya iaitu arwah Misran anak bongsu kepada keluarga Haji Hasyim atau semasa dikampung dan disekolah kami panggil 'Adik' walaupun dia tua setahun daripada saya, arwah adik cukup minat style Bruce Lee hinggakan jahanam besi tempat duduk bas sekolah ditumbuknya..... semua itu hanya kenangan.

Alhamdullilah saya bersyukur kepada Allah s.w.t. sehingga kini saya tidak sesat mengamalkan ajaran ini, pesanan saya jagalah BSS ini sebaik-baiknya dan jangan lupa yang lima itu...... insyallah.